Posledný inzerát...

thumb1

Vinicu

2018-07-30 17:40:20 | nehnuteľnosti

Predám vinicu nad Margitou, kataster Kalinčiakovo 18 á, na pozemku sa nachádza pivnica Na vinici sa nachádza približne 400 koreňov v 4 radoch na betónových stĺpoch Prístup dobrý od Margity a od Mýtnych Ludan Cena 3000 €, možná do...

zobraziť inzerciu!

Ponuka práce

Učiteľka v súkromných jasliach

2017-05-18 18:52:49

- samostatné odborné vedenie 1-3 ročných detí, - plnenie programu výchovy a vzdelávania detí podľa osnov - hygiena detí - vedenie detí s samostatnosti - realizácia hier a aktivít ...

zobraziť pracovné ponuky!

Predpoveď počasia

Najnovšia galéria

Fotky Movement 2016
thumb1 thumb2 thumb3
...prejsť na fotogalérie Levičan.sk

Najbližšia udalosť

FARMÁRSKA NEDEĽA V BOHUNICIACH
25.08.2019 o 09:00 | Areál vodného mlyna v Bohuniciach

...prejsť na kalendár udalostí

Posledná pridaná firma

Logo Levičan.sk

Podporte projekt Levičan.sk umiestnením jedného z bannerov na Vaše stránky!
Úvodná stránka » Slovenské spravodajstvo » Veda a technika » Zobrazenie článku

Podnikanie na internete láka čoraz viac Slovákov

2013-04-06 | Veda a technika

Slovákov a Slovenky čoraz viac láka podnikanie prostredníctvom internetových obchodov. Kým začiatkom

Podnikanie na internete láka čoraz viac Slovákov

BRATISLAVA 4. apríla (WEBNOVINY) - Slovákov a Slovenky čoraz viac láka podnikanie prostredníctvom internetových obchodov.

Kým začiatkom minulého roka bolo slovenských e-shopov približne 4500, v súčasnosti ich počet prekročil už 6000, čo predstavuje viac ako sto nových obchodov mesačne.

Vyplýva to zo štatistík nezávislého internetového portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ako aj ich tovary a ceny. Pre porovnanie, v Českej republike eviduje sesterský portál Heureka.cz takmer 32-tisíc internetových obchodov.

Z prieskumu vyplýva, že Slováci si najčastejšie zakladajú e-shopy s elektronikou, parfumami a oblečením, teda s komoditami, ktoré sa cez internet aj najviac predávajú. Asi 80 percent z celkového počtu predstavujú menšie obchody, ktorých majitelia majú e-shop popri iných aktivitách, zvyšných 20 percent sú tzv. obchody na plný úväzok.

"Reakciou na silnejúcu konkurenciu internetových obchodov nie je primárne znižovanie cien, ale väčší dôraz na kvalitu služieb. Pre kupujúcich už nie je najdôležitejším kritériom cena, ale vlastná skúsenosť či osobná skúsenosť iných kupujúcich," uviedol projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth s tým, že aj z tohto dôvodu je až 1500 zo spomínaných 6000 obchodov držiteľmi certifikátu Overené zákazníkmi. Ten označuje obchody s dlhodobo kladnými recenziami a hodnoteniami reálnych spotrebiteľov.

Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.


Zdroj: Webnoviny
Prejdi na úvodnú stránku portálu Levičan.sk




575 zobrazení
label